Pages

Jan 11, 2014

Oamenii mereu vor ceva de la tine...


 Sursă imagine: www.google.ro

Aş vrea măcar o dată să mă separ de lume, de oameni, indiferent că mă ştiu sau nu, că mi-s dragi sau nu, pur şi simplu vreau un moment de pauză, un moment în care să fiu eu cu mine.
De ce nu există un astfel de buton de oprire, de evadare într-o lume paralelă, unde să fii tu şi visele tale, tu şi copilăria tu, tu şi ce ai vrea să devii...

Oamenii mereu vor ceva de la tine, ajung la trista concluzie că până şi dragostea cere la schimb ceva, adică noi zicem că iubim necondiţionat şi că nu vrem nimic în schimb, dar dăruim  ceva şi avem aşteptări de la persoana căreia i-am dăruit ceva, avem aşteptări fie să ne iubească la rândul ei, fie să fie acolo pentru noi.

Singurul moment când, chiar faci ceva pt cineva şi o faci din inimă e atunci când te opreşti lângă un copil sărman şi îl ajuţi fără să aştepţi ceva, nici măcar de la Dumnezeu.

Dacă eu îl iubesc pe x şi x nu mă iubeşte, sufăr, viaţa e tristă, e cum e, păi de ce? 
Dacă se presupune că îl iubeşti fără să aştepţi ceva în schimb, de ce suferi? 
Nu înseamnă asta că aştepţi ca acea persoană  la rândul ei să te iubească?
Dacă dispar dorinţele şi gândurile noastre comune, dacă apar neînţelegeri dispare şi iubirea, pentru că scuza des folosită e că nu mai avem lucruri în comun, că ne-am schimbat. 
Ei şi ce dacă?
Iubirea e iubire, e atunci când dai ceva din tine, faci sacrificii pentru cineva fără să îţi pese ce are sau ce nu are în comun cu tine, fără să îţi pese că poate mâine o să plece pentru totdeauna din viaţa ta sau o să te înjure în ultimul hal.

După cum am spus, noi, oamenii mereu vrem ceva de la cei din jur, la fel şi de la Dumnezeu şi chiar de la noi. 
E iubire sau e nevoia noastră de a fi iubiţi şi băgaţi în seama?